In juni heeft Stichting Prachtvrouw een netwerkbijeenkomst georganiseerd met het doel om een netwerk te vormen voor kwetsbare vrouwen in Amsterdam-Oud Oost en om de zelfredzaamheid en participatie van deze doelgroep te versterken en te vergroten. Vragen die aan bod kwamen, waren:

• Welke mogelijkheden zijn er voor hen?
  • Hoe zorgen we dat ze stappen blijven zetten en wat is hiervoor nodig?

Dit alles en meer is in kaart gebracht én er zijn vervolgafspraken gemaakt met de betrokken organisaties! Kortom; het was een enerverende sessie. Onder het genot van een stukje taart hebben wij deze mijlpaal gevierd. In september zullen wij de tweede bijeenkomst organiseren om verder te kijken naar de mogelijkheden. De samenwerking met verschillende organisaties verder bespreken en hoe wij dit platform willen opzetten en uitvoeren in de praktijk.

Ben jij een organisatie met activiteiten in Oost en wil je onderdeel worden van het Netwerk Actief? Stuur ons dan een email: stichtingprachtvrouw@gmail.com