Ramadan 2023

De maand Ramadan is de negende maand van de Islamitische maankalender. Het is niet alleen vasten, maar ook een maand van bezinning, liefdadigheid en saamhorigheid.
Tijdens de maand Ramadan organiseert Stichting Prachtvrouw verschillende activiteiten die in het teken staan van liefdadigheid en saamhorigheid:
  • Elke woensdag wordt er een iftar georganiseerd voor alleenstaande vrouwen, ouderen en weduwen.
  • Elke zaterdag gaat een vrijwilliger langs de Vomar om houdbare producten te vragen voor onze voedselpakketten.
  • Wij hebben een donatie gekregen om maandverband te komen voor meisjes en jonge vrouwen die geen maandverband kunnen komen.
  • In samenwerking met Stichting Blije Buren, delen wij elke week groente, fruit en brood aan mensen die het nodig hebben.
Ramadan 2023