floriade

Nieuws in oktober

Binnentuin van het Dapperhuis

Stichting Prachtvrouw heeft een buurtbudget ingediend en gekregen om de binnentuin van het Dapperhuis op te knappen. Wij gaan samen met buurtbewoners en onze vrijwilligers moestuinen aanleggen en onderhouden en daarnaast een plek creëren waar buurtbewoners elkaar kunnen ontmoeten. Tijdens de jaarlijkse burendag hebben wij samen met de vrijwilligers van Prachtvrouw de tuin opgeruimd. Het was een geslaagde burendag. Vanaf januari 2023 gaat de tuinman aan de slag om de tuin klaar te maken voor het voorjaar! Wordt vervolgd.

Floriade Expo 2022

Om inspiratie op te doen voor onze (moes)tuin in het Dapperhuis, hebben wij een uitstapje gemaakt naar de Floriade Expo in Almere. De vrouwen hebben genoten van een zonnige en een inspirerende dag.

tuin-2210-02
tuin-2210-01